Merhaba anneler,bebeğim 3 ay 17 günlük yaklaşık 10 gündür gece 5-6 defa kalkıyor gaz sancısı gibi inliyor (oysaki gündüz gaz sancısı pek olmuyor yani geçti) damlasını da düzenli veriyorum ama nafile ..ne yapmam gerekiyor normal mi bu ayda bu kalkmalar ??