Merhaba
Oğlum 18 ay 10 günlük oldu. Tıkırında giden uykusu maalesef çok kötü bozuldu uyku eğitimi almıştık 5.5 ayda mükemmeldi ama 2,3 haftadır sabahları 5 te kalkıyor gündüz uyumuyor. 18. Ay atağı diyorlar ama yaşayan var mı? Bu nasıl bi dönemdir anlamadım kurulu saat gibiydi uykusu çok yoruldum çok güzel bi düzenimiz vardı desteksiz uyuyor. Hala emziriyorum fakat bana aşırı düşkün oldu . Ne zaman geçer tavsiyesi olan var mıdır acaba? Gün içinde 2,3 saat uyuması lazım ama bizimki yarım saat bile uyumuyor. Deneyim ve tavsiyelerinizi alabilir miyim?