Hergün dışarı çıkartma imkanınız var mı ? En azından kapının önü bile olsa çıkartıp kedi köpektir bişeylerle ilgilenmesini sağlayın, yürümeye başladıysa biraz yürütün inanın evdeki yürümeyle aynı olmuyor. Ben ilk yürümeye başladığı zamanlar düşüp kalkarak paytak paytak yürüdüğünde bile elini tutup yürütmeye zorluyordum. Eve gelince perti çıkıyordu biraz da evde oynuyorduk uyumuyor da sızıyordu resmen. Hala daha öyleyiz, elimden geldiğince mutlaka cıkartırım ve mümkün oldukca yürütürüm onu, o zaman güzel yoruluyor