livanur1 bebeğim bir ay yoğun bakımdaydı çıktıktan sonra da doktor iki saate bir emzir dedi toparlanana kadar devam etti bu kilosu normale dönünce de ben bıraktım ama bebeğim devamlı kalkmaya başladı yani çoktan alışmıştı bu duruma belki erken bırakabilirdim ama o an ki ayrı kalmanın vermiş olduğu psikolojiyle hep devam etti şuan da çok yoruyor zaten