Annekizcicileri hayır siz yanlış anlamışsınız onu. Bazı aileler ısrarla küçük bebekleri bile yastıkla yatırmaya çalıştıkları için doktorlar 0-2 hatta 0-3 yaşta kesinlikle yatırmamalısınız diye belirtiyor. Benim amcam çocuk ortopedisti mesela. Konuştuğumuzda
3 yaşa kadar asla önermiyoruz biz diyor. Gittiğimiz çocuk doktoru da 3 yaşa kadar kullanmayın diyor. Zaten bu ortopedinin alanı normalde. Onlar 0-3 yaş kullanmayın diyor hep. İlk 2-3 yılı yasaklı gibi düşünün. O süre dolunca da istediğiniz ve tabii bebeğin adapte olacağı zamanda alıştırın deniyor. 8 yaşa kadar zamanı var yastık başlamanın. Bebeklik ve çocukluğun başlangıcında ne kadar uzun yastıksız yatılırsa o kadar iyi. 3-8 yaş aralığında alıştırılıyor yani.