prenseslerin2annesi Arkadaşlar 3 ayda bir vurulan korunma iğnesi yaptıran varmı nereden alınıyor nereye yaptırılıyor bilgi verirmisiniz
Annekizcicileri prenseslerin2annesi eczaneden alınıyor Sağlık Ocağı vuruyor bana iyi gelmedi 2 ci iğneden sonra bıraktım adet olamıyordum birde iğne yapılan bacağım hep ağrıyor ve devamlı kramp gırıyordu yuruyemixek dereceye geldim 1 sene olcak bacağım yeni düzeldi iğneden sonra oldu ama denk mi geldi iğneden mi tAm bilemiyorum
Aysegul___ Eczaneye sorun , benim bı arkadaşım yapıyordu ama O özelde yapıyordu kedni doktoru yapıyordu , normalde siz alıp devlette yapıyorsunuz ama neden bilmem o bıraktı ve Spiral taktı .