haziran09 Hghghghghg merhaba biz 3 gündür kullanıyoruz çok şükür bize çok iyi geldi, bebeğim 9 aylık toz şeklinde olanı yoğurtla birlikte yediriyorum bitmesine yakın döküyorum o şekilde söyledi eczacı😊
haziran09 Hghghghghg ben bağırsak düzenleyici için olanı söyledim bide damla varmış sanırım benzer isimde ama onunla ilgili bir bilgim yok😊
Papatyamsi Hghghghghg bebeğim kolikti neler denedim geçmedi gazi ama bu dediginizi kullanmıştım cok faydasını görmüştüm düzene girmistik
elagozlubircoldelisi Ben kullanıyorum içinde aktif probiyotik var bence en iyisi bu benim oğluma çok iyi gelir kolik değil ama çok gazlı bir bebek 1 gün vermeyi unuttum en zor günümüz oydu.
Eslemfeyza Hghghghghg 1 aylıktan beri bizde kullanıyoruz yanında nurse harvey ile düzenli kullanımda çok rahatladık biogaia hemen etki eden bi ilaç değil 2-4 hafta arası tam olarak rahatlatıyor ama o süreye kadar da tabiki faydasını azar azar görüyorsunuz
Catoasur Ben 6 ayına kadar kullandım çok iyi geliyordu ne gaz damlaları kullandık fayda etmemişti bu aşırı iyi