Bu postu açma sebebim hepinize fayda saglamak … Belki yanlış bulanlar ve uygulamak isteyenler olabilir saygı duyarım …..
Aslında topluca hepimizin inanmadıği eski yöntemler kocakarı ilaçları dediğimiz bir yöntem var kızlar bence bana göre en dogrusu o . Yaşadım ve tecrübe etttimm.
Bebeğimin dogumundan beri asla geçmeyen hırıltısı vardı keç kez Dr gezdik hepsi hava verip gönderdi biraz kesiyordu sonra hep takrar ediyordu tabikii . Başka bir sebebi olabilirmi acaba diye düşünüyordum kendimi suçluyordum benmi bakamıyorum diye .
İki hafta önce birde buna yenisi eklendi ve aşırı öksürmeye başladı cigerden gelir gibi peş peşe kriz şeklindeydi . Gittim ve taktar hava verdiler kullandım ama asla geçirmedi .
Sonrasında hepimizin bildiği şu sarımsak kürünü uyguladım sabah akşam olacak şekilde sırtına gögsüme ve ayak altına olarak . bir kaç gün sonra da eşimin babannesinin tarifini , biraz zeytinyağı içine az birşey limon sıktım ve aspirini ezdim iyice karıştırdım iki adet agiz mendilini ilk olarak ütüleyip ilk sıcaklıgı geçince ılık olarak hem sırtına hem gögsüne koydum . Bir kaç kez tekrarladım bu işlemi . Sonrasında asprinli kürü iki mendile de sürüp üzerine havlu serip ütüledim yine ilk sıcaklıgı geçince ılık bir şekilde koydum bir iki saat bu şekilde uyudu . Uyanınca mendilleri ütüleyip koydum birkaç kez tekrarladım yine . Ne hırıltı ne öksürük kaldı çok şükür ☺️☺️☺️
Aspirin mi olur diye tepki gösterenler olabilir ama sonuçta içirmiyoruz . Denemek isteyen olursa diye paylaşmak istedim umarım bir faydam dokunur 🌸🌸🌸🌸☺️