Firatin_annesi Merhaba kızlar. Forumu hep okuyodum fakat yegnime sut ihtiyaci oldugu icin bugün giriş yapmak durumunda kaldim. Birde Bisi sorucam mesajlar bildirim olarak telefona geliyormu yoksa özellikle foruma girip bakmakmı lazim😊
Sarisin Firatin_annesi yazdığınız postu takibe alırsanız mesajlar bildirim olarak gelir. Bir de anasayfada üstte tartışmalar kısmı var ordan süt bankası etiketini seçip tümünü takip ederseniz süt bankası etiketi altında açılan tüm postlar için bildirim gelir 🌸