duygusuuu sütüm azalmaya başladı dediğinize göre sütünüx vardı, yoğun üzüntü stres falan mı yaşadınız, yoksa şu an yoğun gelmeye başladığı dönemdir sütün yani, yada siz azalmaya başladı düşüncesine kapıldıysanız bi an ondan da olmuş olabilir ? Hemen o düşünceden çıkın ve ben çocuğumu sadece anne sütü ile besleyeceğim diye kendiniz şartlayın ve hep sütünüzün bebeğinize yettiğini söyleyin kendi kendinize, inanın çok işe yarıyor 😊😊