Zengo 2 ay kullandım. Hiç düşünmedim de sorun olur mu diye. Tuzlu su altıüstü. Tarihi de var üzerinde. Hiç bi şey olmaz yemiyor ya. An geliyor köpüklü şu tutuyor bir şey olmuyor. Yani benim bebeğime olmadıysa bir şey sizinkine hiç olmaz. Bu postu okuyana kadar bi sorun olur mu diye aklıma bile gelmedi. 😂