Asyasura kilo alımını takip edin. Doktorunuz en güzel yönlendirmeyi yapacaktır. Olumsuz düşünmeyin lütfen. Bebekler sadece acıktığında emmek istemezler. Siz onun güvenli limanısınız. Dünya onun için çok yeni ve tam anlamıyla bir bilinmez. Korkuyor, keşfediyor, öğreniyor ve yine güvenli limanına dönmek istiyor. Gaz sancıları yaşıyor ve göğsünüzde, bildiği kokuda ve tanıdığı kalp atışında, sıcacık kollarınızda rahatlamaya çalışıyor. Canı da sıkılabilir elbet 🙂 o yüzden de emmek ister. Uykusu gelir, emmek ister. İlgi ve sevgi istediği için yine emmek ister. Her istediğinde emzirmeniz onu güvende hissettirir. Emdikçe de sütünüz artar 🌸