hohomoroo Bu anlar hayatımızda kısa süreli ve en değerli anlar. Onlar büyüyecek, biz yaşlanacağız zaten. Okul çağına gelip ben pat oldum diyen çocuk gördünüz mü? Doğrusunu her türlü öğreniyorlar. Bazen de anın tadını çıkarmak lazım, diye düşünüyorum. Anne sözcüklerinin eğrisi doğrusu yoktur.🙂