Palm yağı olmayan tek mama sma optipro biz onu kullanıyoruz yaklaşık 2 aydır çok memnunum. 3 ay aptamil kullandık kaka yapmıyordu yapınca da ensesine kadar çıkıyordu be en sonunda alerji yaptı yüzü gözü mahvoldu çocuğumun. Şimdi her gün kaka yapıyor gaz vs hiç yaşamadım doğduğundan beri gazlı bi bebek değildi oğlum ama içeriği en temiz olan optipro golden goat var ama onu da her bebek sevmiyormuş keçi sütlü olduğu için