Ayselisali Kızlar bebeğim 11 aylık geceleri sık uyanıyor acıktığı için mi yoksa başka sebepmi bilmiyorum çok ek gıda yemez geceleri yatmadan ne yedirebilirim doysun diye önerilerinize açığım
Ceyloo0625 Ayselisali benimki de çok uyaniyordu formül mama kullanıyorsanız yatmadan önce onu verin sonra emmeye uyanır . Ya da irmik suda haslayin muz ezin o da doyurucu oluyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ayselisali 9aylık, bizde sık uyanıyoruz, açlıktan uyandığını sanmıyorum. Aramızda yatıyor, amq beşiğinde yatmıyor napıcam bilmiyorum
bsrgkss Ayselisali açlıkla hiç alakası yok aslında ama biz acıkmıştır diyoruz bizde 21 aylığız halaaaaa 2 saati bulmaz kesintisiz uyuması çok zor gerçekten bir kere de olsa veriyorum az yapıp mama uyandığında yoksa uyumuyor biraz dinlenebilirsem eğer onuda kesicem hemen hemde 🙏
belus Ayselisali nasıl uyutuyorsunuz? Ben emzirerek uyutuyorum bu yüzden çok sık uyanıyor, ya da kucağımzda yürüterek yine uyanıyor aynı durumu talep ediyor:/
belus Ayselisali bu yüzden uyanıyor olabilir sizinki de :( ben doktora her gittiğimde soruyorum hep aynı cevabı veriyorlar destekli uyuyorsa her uyandığında onu ister, sırf emmek için bile uyanırlarmış nasılsa meme alıcgm diye:(