rabiaikra61 Merhablar anneler 22gunluk bir bebegim var hem mana hem anne sutu kulaniyoruz kizim geceleri uyumuyor ve surekli sanki canini acitmissin gibi agliyor sizce sebebi nedir ? Ne yapmaliyim ?
Eailesi4 rabiaikra61 doyduguna eminseniz gazı olabilir yarın sağlık ocağına yada bir doktora götürüp bilgi alabilirsiniz gaz sancısı genelde geceleri tutuyor
Eailesi4 rabiaikra61 gaz çıkarsa bile bağırsakları gelişim döneminde olduğu için olabiliyormuş bizde böyleydi ben hem probiyotik hem gaz damlası kullanmıştım ama ilk zeytinyağı ile başlamıştım doktorumuz öyle önermişti