esraelaars gazı varken de emmek istemesi cok normal. Anne sütü ilgili yaşabileceğini tek problem alerji durumu olur ki orada da sizin yediğiniz yemekleri düzenlemenizi önerirler.sütünüz varsa doya doya emzirin, gaz damlası kullanabilirsiniz. Biz de 6 aya kadar probiyotik ve gaz damlası kullandık. İstiyorsanız yine deneyin emzik tabi konuyu saptırdım biraz ama almazsa da kendinizi ve bebeği üzmeyin diye, çok tatlı zamanlarınız🥰