Ben yaşadım üçüncüm bu şekilde oldu.
Yalnız elbet şartlarım sizin gibi değildi, sağlık problemi yaşamamıştık ve kasti bir gebelik değildi. Keyifli geçti bence. Şuanda da keyifli geçiyor. En büyüğü 4,5 ortanca 2,5 küçüğü 1,5 takılıyoruz. Korkmayın çocuk seven ve öğrenmeye öğretmeye açık ebeveynlerseniz üstesinden gelirsiniz. Nasıl olsa tecrübeniz de var, ilkinde nasılsa aynı devam edecek her şey. Yetişememe diye bir şey söz konusu değil bunu da ilk kim çıkardı bilemiyorum herkesin ağzında var yetişememe korkusu. Ama sorumluluğunun bilincinde kişilerseniz elinizin altına 10 iş de 50 iş de verilse sahip çıkar, pratik yollarını bulursunuz öyle değil mi.. bu da ona benzer hatta çok daha sevgi dolu bir süreç. Sağlıcakla gelsin.