kızlar bugün doktora gittim bebeğimin gece beslenmesini kesmemi söyledi henüz 6 aylık bebeğim ve geceleri beraber uyuyoruz bazen sabaha kadar emdiği oluyor kesmem benim için çok kötü olur çünkü uyandığında meme vermediğim zaman ağlıyor susmuyor doktorada söyledim al kucağına pışpışla dedi imkanı yok uykusu daha çok açılır benimde açılır yani bu sizce mantıklı mı bugünde meme vermeden uyutayım dedim ama omzumu emmeye çalışıp yarım saat ağladı dayanamadım üzüldüm yine verdim 🥹