Doğum yapalı 2 ay oldu memelerim yara oldu sağ meme iyileşti çoktan ama sol memede hala sızı oluyor özellikle bebeğim emdikten sonra acıyor ve süt de çok sızıyor gece uyandığımda üstüm hep ıslak oluyor sol tarafta sağda bir şey yok ne olabilir fikri olan var mı acaba