Kızlar merhaba
Ne zamandir yaşadığım sıkıntıyı anlatmak ve benimle aynı durumda olan varsa fikir almak için yazıyorum
Ben normaldede hep panık biriydim ama kasım ayında bir anda panık atak krizi olmuş biz bunu ilk anlamadık tabi
Kal çarpıntısı göğüs ağırısı nefes alamama el ve bacak karıncalanması derken kav kere acile gittim ekg cekıldım hatırlamıyorım bile birşey yok deyip gönderiyorlardı
Göğüs doktoruma gittim birşey yol dedi hatta farklı 2 doktora gittim
Kardiyolojıye gittim gene birşey yok sendeki panik atak dedi
Dahiliye kbb derken en son psikiyatriye gittim ilaç verdi kullandım düzelme var ama kriz olmuyor ama nefes ve çarpıntı problemim tamamen gitmedi derken başka psikiyatriye gittim farkli ilaç verdi gecırıyor ama nefes alıp verdiğimi hissediyorum dursam sankı nefes alamacam gibiyim kalbim bir anda çarpıntı yapıyor bu sefer korkmaya başlıyorum
Ve en kötüsü tek başıma bir yere gidemez hale geldim ya tekken birşey olursa diye