Aysegul___ burada en kötü olan şey de bu çünkü insanlar bi korkuyla bunu soruyo Emin ol ve başına gelen var mı varsa ne olabilir tartışmak yorumlamak için ama senin gibi arkadaşlar direk muayene olmalısın gibi yorumlar yapınca ekstra insanı panikletiyor onu demek istiyorum ben bilmiyormuyum doktora sormayı mesela buraya göre hareket etmicem heralde