İyi akşamlar herkese. Kızım 11 aylık. Uzun zamandır emekliyor tutunup ayağa kalkıyor. Birkaç saniye ayakta duruyor. Ama asla adım atmıyor. Ellerinden tutuyorum adım atsın yürüsün diye adım atmak istemiyor. Hemen oturuyor adım arttırmaya çalışınca. Komşunun yuruteci vardı bir deneyeyim dedim belki onda adım atar diye yok onda da atmıyor olduğu yerde yine ayakta duruyor. Ne yapicam nasıl yürüyecek bu çocuk? Bebesi yürüyen anneler lütfen içime bir su falan serpin. Nasıldı sizinkiler?