Bebeğim gazlı bir bebek gaz damlasi fayda etmiyor bende çareyi gaz yapacak şeyleri yememekte buldum ama bu seferde hiç bişe yiyemiyorum kimyon rezene içiyorum ama o an gaz yapıcı yemeği yediğimde içsem fayda etmiyecek gibi geliyor cesaret edemiyorum bebeğim çok ağladığı için ne yapmalıyım gaz problemi geçene kadar sabretsem mi yoksa fikri olan var mı?