Merhaba güzel anneler. Çocuğum 3 aylık ve 3 gündür kaka yapmadı. Hem formül mama hem de anne sütü ile besleniyor. Daha önce başıma böyle bir şey gelmedi her gün çok rahat kakasını yapardı. 3 gündür çok huzursuz sürekli masaj yapıyorum rahatlasın diye poposuna zeytin yağı da sürdüm ayaklarına karnına masaj yapıyorum. Sürekli ağlıyor mama yedikten sonra da uzun bir süre kusuyor ve balgamlı kusuyor ne olduğunu anlamıyorum üzülüyorum beni bilgilendirir misiniz?