Antepli27550 Bebeğim 23 günlük, bugün farkettim göğsünden sütgeldi normalmidir. daha önce karşılaşan varmı bu durumla .
Deletedmom_115 Antepli27550 benim kızda 17 günlük göğüsleri çok sert, annemler normal diyor süt gelebilirmiş
kahvekokusuu Antepli27550 başıma gelmedi ama dogumdan sonra hastanedeki doktor söylemişti memeden süt gelebilir sakın sıkmayın zamanla gececektir diye
kuzeydeniz23 Antepli27550 normal değil tehlikeli diye biliyorum mutlaka bir doktora götürün çünkü bebeğim dogdugunda doktor kontrolünde kesinlikle goguslerine bastırarak yıkamayın falan dedi süt gelmesin diye
Alparslanbey_ Benimde oğlum 1 yaşında bir suredir bir göğüs ucu beyaz şiş ama çok hafif sivilce gibi doktor sorun görmedi sıkmayın dedi ama hala geçmedi 1 2 aydır var normal mi diye endişe etmeye başladım
ihsa Antepli27550 Her bebekte oluyor ya şişiyor ya da süt geliyor o anneden bebeğe geçen hormonel bir şey kesinlikle sıkmayın ve ovmayın yoksa enfeksiyon kapat doktora da gitseniz aynı şeyi der zararı yok bı müddet sonra kendiliğinden geçiyor acı ağrı yok
AkcaHnm Antepli27550 gelir dokunmayın sakın annenin hormonları bebeklere de geçiyor. Kızsa bezinde kan da bulabilirsiniz. Normal süreç