Arkadaşlar iyi geceler merhaba
İki yaşında kızım var ilk defa bugün sağ gözü kızardı ve sarı bir sıvı aktı koyu kıvamda birşey oldu gözünün kenarında da. Kayınvalidem demlenmiş ılık çayla sil hafiften geçer dedi yaptım hafif geçti gibi ama ne olduğunu bilen varmı önemli bişey olur mu hastaneye götürmem lazım mı hemen nolur yardım edin gözüne bişey kaçmadı sürmedim de