Arkasaşlar merhaba aslında dyson almak benim için hayaldi ama süpürgem bozuldu dik süpürge almaya karar verdim mağzaları gezdik dyson dışında hepsi dandik geldi demiyim ama ısınamadım eşimde dysonu beğendi. Gitmeden önce v12 alırım diyordum ama onada ısınamadım çok hafif geldi haznesi çok küçük vs v11 i çok beğendim fakat v15 le arasındaki fiyat farkına göre tabiki 15 i tercih ederdim ama stokta yok aynı fiyattan gelir mi acaba beklemeye değer mi bu sefer v11 dende olmak istemiyorum hiçbi bilgim yok stok bekleyen var mı ne zamandır bekliyor bekliyosa eğer, bide eskiden başlık sayısı çokmuş sanırım ama artık v11 de çok az başlık var ekstra almak gerekiyor onlarda stokta yok. Çok kararsızım sizce ne yapmalıyım