yildizcik01 4 aylık bebeğim var , 90 ml mama verıyorum buna rağmen 2 saate bir acıkıyor ve biberonda mama bıtınce ağlıyor , siz kaç ml verıyorsunuz ? Ve 2 saate bir açıklaması normal mi?
beyzasargn yildizcik01 benimde oğlum 4 aylık sürekli ama sürekli emziriyorum.Ona rağmen sabah öğle akşam ve yatmadan önce 120 ml veriyorum mamaların arkasında zaten ayına göre ne kadar verilmesi gerektiği yazıyor
Adaalinamm yildizcik01 3 ay 10 günlük bebeğim 130 ml veriyorum hepsini bitirmesine rağmen bitince ağlıyor fazlasını versem içecek ama günde en fazla 2 kere mama veriyorum ben 90 ml az değil mi o yüzden acıkıyor olabilir mi
canseeellyy yildizcik01 merhabalar gayet normal bence her bebeğin gelişimi kapasitesi farklı, benim bebeğim 5 ay 28 günlük 90 cc içiyor önceleri 2 saatte içiyordu şuan 1 buçuk saate düşürdü. Neden daha fazla vermiyorsunuz saat aralığını açmıyorsunuz derseniz de bu sefer bitiremiyor 120 ölçek yapmaya başladım midesinin daha büyümesi için gün gün içtiği miktarı kendisi artırıyor. Bebeğiniz ne kadar isterse o kadar verin derim ☺️
Zinnetnur yildizcik01 biz 4 aylıkken 90 cc içiyordu o da zorla 2 saatte bir zorla içiriyordum . Şuan 6,5 aylık 120 yi 3 saatte bir yine zorla içiriyorum 100 den yukarı çıkmıyor 🤣 içiyorsa artırın zaten fazlasını içmiyorlar demem o ki
melisaavan 4 ay 6 günlük bebeğim var ve yaklaşık on gündür 120 ml mama veriyorum genellikle hepsini bitiriyor ve 3 4 saatte bir acikiyor
mihrasahin yildizcik01 4 ay 12 günlük bebeğim 120 ml fazla geldiği için 105 ml veriyorum bazen 3 saatte bir oluyor bazende 3 saatten önce acıkıyor bebeğimin istediği doğrultusunda mamasını veriyorum
hiralies yildizcik01 2 saat iyiymis valla emen oglum uyanikken 1 saatten dolmadan tekrar meme istiyor is guc yapamaz oldum