mehtapppppp külot bez kullanıyordum normal yetişkin bezleri de kullandım yok hepsi pişik gibi yaptı. Son çare günlük ped onu da sürekli değiştirmek zorunda kalıyorum. Ayy çok zor gerçekten bütün hayatım böyle devam edecekmiş gibi korkuyorum. Afedersin ama idrarımı yapmaya bile korkuyorum