Mmdr Şimdi ben ehliyet almak istiyorum araba ile alakam sıfır ve 2 yaşında bir oğlum var eşim destek vermiyor ne gerek var şuan arabimiz yok zaten diye ama memlekete gittikçe de bana ehliyetin olsaydı kendin giderdin gideceğin yere diyerek hep laf yapıyor babasının arabası var babasida hep der bunu ama onlara kalsa (25 yaşındayım) geçti artık o iş neyse konumuz su ki destek verenim yok taksitle Alacam birde çocuğumu birakabilecegim tek yer var orayada hergun hergun bırakamam ehliyet alanlar süreç nasıl ilerliyor ne kadar sürüyor dersler vs sizce bu şartlarda ehliyet alabilir miyim
Dilannn1334 Mmdr amcamın eşi 60 yaşında ehliyet aldı sonra da araba aldı hiçbir zaman geç değil siz kararlı olun eşinizi de desteğe mecbur bırakın
zencefillizerdecal Mmdr alırsın annene ablan varsa ablana filan bırak bebeğini 1 saat seni idare etsin seni. Kafanı hocaya ver kuralları öğren yaparsın zor şey değil ben tam 23 yaşında almıştım ehliyeti bebeğim yoktu ama olsa da azim eder öğrenirdim bebek engel değil ben 2 bebekler 2.üniversitemi okudum hedefim yüksek lisans
joyfulmom Mmdr 30 yaşında ben henüz alamadım 😂 bekarken çalışma hayatimin yoğunluğu ve umursamamazligimdan almadım şuan da eşim ısrar ediyor kpssden sonra yazılacağım bakalım. 25 yasa geçti artık demek komik olmuş ne var yaşınızda. Komşum aldım daha yeni öğretmen kendisi haftada dört gün direksiyon dersine gitti oda sıfırdi sonraki ay sınava girdi geçti ve aldı. 6 bin kursa vermisti sonra 5 buçukta harç ücreti ödedi ücretler aşağı yukarı böyle diye biliyorum
Asliaydn7 Mmdr 29 yaşımdayım 6 ay önce aldım. İlk 5 gün yazılı sınav için dersler vardı onlara gittim 2 yaşındaki oğlumu babasına bıraktım 3.4 saat. Yazılı sınava oğlum ve eşim kapıda beklediler 45.50 dk mı ne yaptım çıktım. Direksiyon dersleride 2 hafta sürüyor ben de bırakamam yapamam edemem diyordum. Gayette yapılıyor içiniz rahat olsun
Sdyll Yazılı sınava giriyorsun geçtikten sonra direksiyon dersleri 14 gün sürüyor ondan sonra da direksiyon sınavına giriyorsun geçersen bitti bu kadar sürüyor, benim bebeğim 9.5 aylık ve hiç kimsemiz yok ben de yazıldım inşallah alırım ilkte 🤲🏼
Mmdr zencefillizerdecal ah annem ablam olsa yanımda kaç kez alırdım o ehliyeti annem vefat etti ablamlada farklı şehirlerde yüz bir eşimin kuzeni var biraz o baksa biraz eşim destek olsa süper olurda bakalım iyice saatleri öğreneyim ayarlicam.insallah
Mmdr joyfulmom inşallah alırsınız aslında eşim nisanliyken söz vermişti ehliyetini alacaz söz diye şimdi diyorum mesela sözün vardi diye ee o zaman sıkıntıdaydik şimdi çocuk öldü ooo diyor kayinababamda biraz eski kafalı ona göre evlenmeden yapacaksın evli kadının ne işi olur gibi hiç cevap vermedim ona cevabımı o ehliyeti alarak vericem insallah
zencefillizerdecal Mmdr o zaman güzelce eşinle anlaş ikna et o destek olur hocayı iyi dinle korkma yapanlar senden daha zeki değil sen yeter ki iste dua et Allah ın izniyle olur 🌸
joyfulmom Mmdr yaparsınız ne olacak. Bazen bazı şeyleri duymamak gerek. Eski kafalı insanlara ne kadar söyleseniz de anlamazlar. Eşinizi de ikna edersiniz ☺️
Aselin_Annesiii Ben bebeğim yokken aldım. Yazılı için verilen derslere hiç girmedim sayılır sınavdan da 82 aldım verdiği kitaptan ve çıkmış sorulara bakarak direksiyonda da 3. De aldım biraz mantık işi ben mantığımı pek kullanamadığım için çok zor oldu açıkçası. bizim evde araba vardı ama destekleyen bı abi ve baba olmadığı için hiçbiri de kullandırmadı senin gibi 0 bilgiyle 3. De aldım inşallah sen 1. De geçersin canım
Mmdr joyfulmom yok zaten kayinbabamin saolsun o kadar iyi yönü varki ama gelgenlenim işin sonunda kimse mükemmel değil olamazda böyle eski kafaliliklari da var malesef o yüzden seslenmiyorum hoş görüyorum