Psikologanne00 Kızlar çıkarken acıyor mu? Taktırırken aşırı acımıştı bayıldım 😅 şimdi çıkarttırmak istiyorum ama yine acır ve bayılırım diye korkuyorum kanamam çok ve 10 gün sürüyor ,ağrıyor. 🥺3 ay oldu. doktora gideceğim.
beyzadodo Psikologanne00 bende takarken allahim nasil dogun yapiyorlar oldum artik diye aglamistim cok acimisti gunlercede agri cekmistim, cikarirkende baya acidi yalan degil ustelik adetken gitmistim cikartmaya
cevriyeee Psikologanne00 takarken çok yandı bir daha tövbe taktırmam ama çıkartırken o kadar dayanılmaz bir acı olmadı
Aloneeee Psikologanne00 taktırırken inan bende bayılmıştım 🫣 ama çıkarttırdım ve aaa bitti mi demişim doktora. O kadar hissetmedim yani düşün. Ama adetli git lütfen
Psikologanne00 Çıkarttırdım , doktora söyledim böyle böyle bayıldım vs diye beni konuşturdu o sırada pat diye bi anda çekti 😅 acıdı ama anlık bir acıydı çok şükür geçti.