7 aylık kızım geçen hafta ilk dişini patlattı şu anda Ateş 39 40′larda gündüz çocuk doktoruna gittik enfeksiyondur deyip antibiyotik verdi 38,5′u geçerse diş değildir dedi ama eli sürekli ağzında damağın kabarmış ve Ateş 39′larda 38,5′lardan inmiyor sürekli ılık duş aldırıyoruz soğuk uyguluyoruz antibiyotiğini içireceğim 4 saate bir ateş düşürücü veriyorum ama yine de düşünmüyor ne yapmam gerekir iki gün önce de oğlum aynı şekildeydi üç buçuk yaşında o da 2 gün boyunca hiçbir şekilde ateşimi kırklardan düşüremedik boğazı apse yapmış ama kızımın boğazına hiçbir şekilde göremediler uykusuzluktan ölmek üzereyim artık 😑