Betulsark 1 yaşından sonra içim veya pınar devam sütü mü içirilmeli yoksa mama mı? Veya ikisi birden mi ? Süt mamanın yerine mi verilmeli kafam çok karışık 🥴
Limonsekeri Betulsark bende durayım burda benim kızım mamada içmiyor ne denediysem içmedi 1 yaşını geçtik devam sütü versem olur mu acaba ?
Allahkahretmesin1 Betulsark 1 yaşına kadar mama/ anne sütü bebeğin temel besin kaynağıdır ama 1 yaşına gelir gelmez kesmek de pek mantıklı değil bence. En azından 1.5 yaşına kadar azaltarak mama/anne sütü ile besleyip sonrasında devam sütüne geçilebilir diye düşünüyorum
ikiekmekaldimevegidiyorum Bizim doktorumuz 1 yaşında mamayı keseceğiz tamamen ek gıda devam edeceğiz dedi yani içmelerine gerek olmuyormuş yine de kendi çocuk doktorlarınıza danışın isterseniz
livanurvealpinannesi61 ikiekmekaldimevegidiyorum bana da çocuk doktoru 2 yaşa kadar anne sütü yada formül mama verilir dedi. 12 aylıkken mamayı kestiniz akşam saat 6 da yemek yedi uyuyana kadar acıkmaz mı biz bile acıyoruz yani. Benim oğlum akşam 6 da yemek yerdi 10 11 de uyurdu acıkırdı. Acıkmaz derseniz vermenize gerek yok tabi ki
ikiekmekaldimevegidiyorum livanurvealpinannesi61 biz gece beslenmesini kestik akşam yemeğini yiyor mama içmek isterse biraz içiyor o da 90 cc kadar anca keyfine sonra uyuyor bir sıkıntı yaşamıyoruz. Doktorumuz 1 yaşından sonra devam edelim derse azaltarak günde bir iki devam ederdim ama keseceğiz dedi