Ebrupinarrr Ay çok korkmaya başladım avize sallandı baya videoya bile aldım İstanbul 🤦 Dışarı mı çıksak bilemiyorum korkmaya başladım
Ebrupinarrr limonzeytinmom Evet anlamadığım şey rasathanede yazmıyor ama video bile çektim avize baya sallandı yani onu anlamadım
Kbraunvr Ebrupinarrr Rasathane çoğu depremi yazmadığına çok eminim Malatyalıyım depremi yaşamış hala da yaşayan biri olarak ne yazılan şiddet doğru ne de verilen haber duruldu dedikçe bitmiyor dün de bugün de deprem yine oldu rabbim korusun duvarlarım hala çatlak açık her sarsıntıda dökülüyor yaptırdık büyük depremden sonra artçılardan sonra yine aynı yerler çatladı öyle bıraktık artık duvarları
Nurxxx Beraninannesii ne diyo bu yaaa Allah korusun ya 4.9 da bile nasıl korktum yavrumun bi çorabı var biri yok öylece cikardim ne 6 sı ne 7si diyor Allahım sen koru 😔😔
naynini Ebrupinarrr Bursa Mudanya, hissettik biz de… Allah’a emanetiz 🤲🏻 kaç gündür de koydeydim, eve geldim apartman apartman hiç sevemiyorum, rahat edemiyorum ya 🤦🏻♀️
Nurxxx elifminamom muhakkak hazirda tutun insan o an napcagini bilemiyor havalar soğuk çocuğu bi tisortlede cikartamiyosun aceleyle çıktık ayağında çorabı yoktu simdi çanta hazırladım kapinin dibinde duruyor depremden sonra bi müddet eve girmemek lazim insan o an panikle çok vakit kaybeder çanta olmazsa bez falan koydum içine Allah korusun
Kader3851 elifminamom 6 Şubat depreminde Kayseri çok kötü sallandı hala korkuyorum 2 tane evladım var ve deprem çantası 1 senedir bizimle kapının önüne koyuyorum Allah korusun bişey olursa çocuklara biberon mama falan var içinde bez kıyafet bnce sizde hazırlayın havalar soğuk ceket çorap falan koyun içine
elifminamom Nurxxx normal çantası var zaten dışarıya çıkarken ki içinde bezleri falan hep hazır olur bende içine kıyafet su mu yiyecek falan koydum Allah hepimizi korusun inşallah kötü yazılar yazmasın bu gece zor uyunur
kirikkalp Ebrupinarrr yerinizde olsam çanta hazırlarım 6 Şubat deprem mağduru olarak söylüyorum çocuğunuza gerekli herşeyi koyun 1 ay çantayı bozmamıştım ( bez mama çorap ayakkabı ağrı kesici ateş düşürücü ıslak mendil ) bunlar çok lazım olmuştu bana fikrimce söylemek istedim geçmiş olsun
Kbraunvr kirikkalp Kesinlikle çok haklı. Ben 6 Şubat depreminde son aylarımdı hamileydim çorapsız incecik pjema ile o Karda dışarıya kaçtık şimdi evimde her zaman çantam hazır rabbim vermesin
Ebrupinarrr kirikkalp Ben 6 Şubat depreminden sonra çantamı hazırlamıştım evimde Ama gel gelelim annemlerdeyim şuan çantasına koydum bazı yanımda olan şeyleri Allah’ım korusun hepimizi
elifminamom Kader3851 uyku tulumu koydum o 2.5 tog baya kalın bez mez koydum mama içmiyor şu ara zaten su ekmek yiyecek bişeyler koydum Allah korusun ya çok kötü aklımda hep Hatay depreminden sonra gerçekten korkuyorum normalde depreme alışığım Ege’de hep olur ama bebekli olunca insan daha bi korkuyor