limonzeytinmom Sutlukahve-12 Gecen sene 7 kişiydik İstanbulda bahsediyorum 12 bin verdik ki 40 gün önce falan alındı. Bu sene 20 bin gözden cıkardık biz 🙄😵💫
SeverusSnape gulapikk daha fazladır, geçen sene nerdeyse bu fiyattı. 6-7 Hisseli fiyatı bu olur belki.
Beril17 Sutlukahve-12 10 gün önce adak kestik doğan oğlumuza 12 bin canm kurbana rahat 14 olur şuan bu fiyatsa kucuk baş kuzudan bahsediyorsan yani
gulapikk Sutlukahve-12 evet en kötü bence bu şekilde. Şöyle koç falan için ağzı 16 17 den açarlar bence. Biz 2 sene önce koç aldık 7ydi. Geçen sene depremden dolayı eşim gitt aldı kesti dağıtıp geldi kan aksın sadece dedik oda normal koyundu 9 bindi
BirAnneBirBebekkkKk Evvelki sene 5500 e aldığınız dana geçen sene 12bindi bu senee 20 bin olur diyorum
SeverusSnape gulapikk hahah anladım ben sizi, sadece en kötüsü bile o paraya alınmaz artık. 12-13 bin sakız parasına döndü ülkede.😁
gulapikk SeverusSnape valla doğru diyosun haklısında bayramda tekrar yazışalım ne kadarmış merak sardı bak😄
limonzeytinmom Sutlukahve-12 Çemremde küçükbaş kesen yok malesef fiyat bilmiyorum gecen sene neydi ki tahminde bulunurum az çok ama 15 den aşagı olmaz bence 🙄😵💫
maygirl Sutlukahve-12 bahceli mustakil ewimis oldugu icn 2 gun once aldi amcam sizn bahcede kalsin bayramda kesecegim dusncesi ile 50 kg bi koyun 14 bine almış.kurbana kadr bu fiyatlarida gecer