Kızlar 2 yaşında bi kızım var. Hamileyim doğum için kaynanama geldik. Bi ortama giriyoruz onun yaşıtındaki çocuklar güzel güzel oynuyor ama benim kızım asla oynamıyor. Hiçbir şekilde paylaşımcı değil. Biri ona seslenince bile hemen çığlık atıyor. Gören herkes ayy ne kadar gıcık diyor ve ben çok üzülüyorum. Normalde başka şehirde yaşıyoruz ve tanıdık hiç kimse yok. Bu mu etkiliyor acaba sürekli tek olduğu için kalabalığa gelemiyor mu anlamadım