Aylardır bu günü bekliyorum öyle hevesliydimki doktorumuz sebze ile başlamamizi önerdi.
Bende patates ve havucu haşladım sonrasında zeytin yağı koyup güzelce ezdim.
Ve ilk kaşık kameraya alıcaz ben diyorum kesin daha fazlasını isticek kaşığın ucuyla tadını almasıyla öğürmesi bir oldu böyle bisey yok :(
Nasıl yediricem ben şimdi ve yogurtmu denesem yarın tecrübeli anneler yardım :(