Kızlar dişim çok kötü muhtemelen kanal tedavisi gerekiyor kaç gündür ağrısını çekiyorum ama artık yaptırmassam bir gün ağlaya ağlaya muhtemelen dişçi arıcam eminim. Emzirirken kanal tedavisi olan var mı bir süre emzirmemem gerektiğini söyleyenler var röntgen nasıl çekilceksin diyen var. Süreç nasıl ilerleyecek?