Hayırlı olsun 🌸benimde 16 gün oldu kalp hastasıyım o yüzden genel anestezi yaptılar benimde hiç açılmam olmamıştı sancı cektigimle kaldım valla bol bol kahve içtim ama anestezi sonrası benim daha çok öksürük sorunum olmuştu ilk bi hafta kalkarken çok zorlandım sanırım şu son 4-5 gündür yan yatmaya başladım öncesi hep sırt üstü hala ağrılar devam tabi 🥲