mrs_moomm ay canım sağlıkla büyüt hayırlı evlat olsun inşallah 🥰 başmağrın için herkes nescafe demiş zaten oda iyi gelmezse parol yutabilirsin 🙂 yatıp kalkmakta zorluk illa ki oluyo ama tavsiyem korse tak inanılmaz rahat oluyo daha rahat hareket edebiliyosun sıkı tuttuğu için az da olsa kendini iyi hissedersin bana cok iyi gelmişti korse 3. Günü hemen takmıştım ben 1 haftalıkkende evi süpürüp silmiştim markete gidip alışveriş yapmıştım 😅