mrs_moomm offf o baş ağrısını 10 gün çektim ameliyat yerimin acısını dahi hissedemiyordum baş ağrısından ben hayatımda öyle bir ağrı yaşamadım bebeğimi dahi görmek istemiyordum Allahım kimseye yaşatmasın onu sonucunda hastanelik oldum ve doktorum kızdı bana neden gelmedin 10 gün çektin bu ağrıyı diye bana kocaman serum taktılar ama serum bitene kadar rahattım serum biter bitmez tekrar başladı dayanılmaz birşey doktorum anneme tüm dünyadaki herkesin baş ağrısını kızınızın başına koymuşlar gibi düşünün demişti nescafe cola karıştırdım hiçbirşey fayda etmedi ne yaparsan yap kendisi bir anda kesiliyor ama en az 5 en fazla 10 gün sürüyor