ozipek İkisi de süt artırıcı mı yoksa lactom sadece süt kalitesini mi artırıyor? Hangisi daha iyi? Lactom kullanıyorum ama iyi gelmiyormuş gibi, bestlaka geçmeyi düşünüyorum