Melikeguven değer 5’e kadar düşünce kanaman başlar demişti bana doktor ve dediği de oldu. Çok sancılı bi kanamaydı, hiç o kadar ağrı çekmemiştim. Parça şeklinde de bi et düştü kanama esnasında ve rahatlamıştım. Çok geçmiş olsun.. hiç üzülmeyin olur mu :) çünkü ben de bunu yaşadım sanki dünyam başıma yıkılmıştı o zamanlar, ardından hamile kalmıştım ve şu an bunu yazarken 3 aylık kızımı kucağımda emziriyorum, her şey geçiyor evelallah :) Rabbim kucağınızı boş bırakmasın 🤲🏻