Her akşam hadi biz yatıyoruz deyip salonda kim varsa iyi geceler, bay bay, öpücük seansı yapıyoruz. Oyuncaklara da baybay.
Sonra odamız üst katta, merdivenlerden çıkıyoruz güle oynaya, merdiven boşluğundaki resimlere de bay bay yapıyoruz😂 merdiven kenarında duran kedi mamalarına da bay bay
Sonra kedilere bay bay
Sonra banyoya gidip diş fırçalıyoruz, sonra fırçaya bay bay😂
Sonra odada bez değiştirip uyku tulumunu giyiyoruz
Sonra uyku müziğini açıyorum, yanımda emerek uyuyor
Memeyi bırakınca bu rutine kitap okumayı ekleyeceğim. Uyku müziği olması şuan büyük avantaj, meme yokken o açılınca destek olarak uyuyabilir diye düşünüyorum ama hayırlısı
En önemlisi bir rutin oluşturmak, şuan oğlum 16 aylık ama ilk doğduğu günden beri her akşam aynı saatlerde odasına götürür, karanlık veya loş ışıkta uyuturdum. Asla pes etmedim. Zamanla bu rutinlere yenileri eklenerek kolaylaştı. Bebekler rutin sever, alışana kadar vazgeçmeyin.