Bulut_8 25gunluk bebegımın serum fızyolojık ile burun temızlıgı yapıcaz bırden hepsini mı sıkıcam 2,5cc yoksa yavaşça mı
Melikemg Bulut_8 doktorumuz yavaş sıkın çok hassaslar demişti eğer burnu tikaliysa günde birkaç kere yapabilirsiniz tıkalı değilse yapmaya gerek yok dedi
JollyBaby Bulut_8 Ben Bi sıkım birine Bi sıkım birine yapıyordum hepsini sıkmıyordum yetiyordu zaten küçücük burunları var
azemcim Banada onerdi doktor ben e bebekden serum fizyolojigin fısfıs halini aldım hemde 35 tl gibi bi fiyata bittikcede evdeki serum fizyolojikden doldurdum