Nurdankaratas canım nasıl yani bunun için iki yasini beklemenin bence mantığı yok benim iki çocuğumda da vardı kızimda 6 aylıkken fark ettik hemen kestirdik Dr ileride sorun da olabilir olmayadabilir dedi ama kestirirsek hiç bir sorun olmaz dedi ki benim çocuklarımın öyle ileri derecede bir dil bağı yoktu çok hafiftir ona rağmen kestirdim çok zor bir işlem de değil zaten