Eslem123_ Çanakkale den olan var mi geçmiş olsun arkadaşlar deprem haberleri görmekten artık daha da çok korkar olduk TV yi açmaya korkuyorum bnm annemlerde bursa da onlar da hissetmis
Eslem123_ BirPrensAnnesi___ Rabb’im kaldıramayacağımiz yükü vermesini biz mersindeyiz ama ailem annem kardeşlerim akrabalarım hep deprem bölgesinde yaşıyor 😔🥺🤲