7 ay 20 günlüguz bu aralar yine atak mi var uyku gerilemesi mi acaba .kızım hiç doğru düzgün dalıp uyumuyor yani nerdeyse 45 dk bı saate uyanıyor . Ve bi sure sonra uykusu ayiliyor gece 3 te 4 te uyanip bı kaç saat oturuyor . Yokk uyumuyor 🤔bu aydan geçenler tecrübelerinizi bekliyorum