metehansmomm merhaba,oğlum memeye aşırı bağımlı her dk emen bir bebekti ,bugün sabır taşını sürekl sürdüm kokusundan tiskindi kazağımı aşağı indirdi kapattı göğüslerimi,tekrar geldi tekrar tadını beğenmedi aynısnı yaptı,çok şaşırdım kü ağlamadan diretmeden sarılıp uyuttum 🥺.Ağlar diye tahmin ettim ama memeyi istemedi bile canın benim ,şu anda kötü mü yaptım iyi mi bilemedim ,oğlum hiçbir yöntemle memeyi bırakmadı daha öncesinde anlattım da sirke de salça da tuz da karabiber de pulbiber de saç ile de denedim hiç işe yaramadı ama sabır taşı çok çabuk etkisini gösterdi